Συχνές Ερωτήσεις

Βαλίτσες και εγγύηση

Τι περιλαμβάνει η εγγύηση στις βαλίτσες;

Η εγγύηση αφορά μόνο τα μηχανικά μέρη, δηλαδή μηχανισμός trolley, ρόδες και χερούλια. Εγγύηση ΔΕΝ έχουν τα φερμουάρ. Όπως επίσης η εγγύηση δεν καλύπτει την ολική ή μερική καταστροφή μιας βαλίτσας (σκίσιμο υφάσματος αν είναι υφασμάτινη, ή σπάσιμο κέλυφους αν είναι πλαστική). Στην περίπτωση που έχετε τέτοιο ατύχημα θα απευθυνθείτε απευθείας στην αεροπορική σας εταιρία για αποζημίωση, πριν φύγετε από το αεροδρόμιο. Η εγγύηση στις βαλίτσες καλύπτει μόνο τα μηχανικά μέρη, δηλαδή μηχανισμός trolley, ροδάκια και χερούλια και τίποτε άλλο. Όπως επίσης δεν έχουν όλες οι βαλίτσες εγγύηση, μόνο αυτές που αναγράφεται πάνω ότι έχουν εγγύηση από την κατασκευάστρια εταιρία τους.

Ποια η διαδικασία της εγγύησης;

Εφόσον η βαλίτσα έχει υποστεί κάτι από τα παραπάνω. Δηλαδή σπάσιμο ρόδας, έχει χαλάσει ο μηχανισμός trolley ή  έχει χαλάσει χερούλι και είναι μέσα στο χρονικό όριο της εγγύησης, τότε μας την φέρνετε στο κατάστημα και εμείς αναλαμβάνουμε να την στείλουμε στην εταιρία της. Η όλη διαδικασία το να πάει και να γυρίσει επισκευασμένη από την αντιπροσωπεία, είναι περίπου 15 εργάσιμες. Οι βαλίτσες πρέπει να έχουν αγοραστεί μόνο από το δικό μας κατάστημα και απαιτείται η απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς. Δεν αναλαμβάνουμε την παραπάνω διαδικασία εάν η βαλίτσα έχει αγοραστεί από άλλο κατάστημα ή εάν έχει περάσει το χρονικό όριο της εγγύησης.

Επιδιορθώνετε βαλίτσες, είσαστε εργαστήριο;

Δεν επιδιορθώνουμε βαλίτσες, δεν είμαστε εργαστήριο. Είμαστε κατάστημα λιανικής, εμείς απλά τις πουλάμε. Όσες έχουν εγγύηση από την κατασκευάστρια εταιρία τους και έχουν αγοραστεί από το κατάστημά μας, απλά στέλνονται στην αντιπροσωπεία για επισκευή, εφόσον ισχύουν οι προϋποθέσεις που αναφέρουμε παραπάνω.

Γενικά

Κάνετε χονδρική ή προσφορές για πολύ μεγάλες ποσότητες;

Δεν κάνουμε χονδρική πώληση, μόνο λιανική. Όπως επίσης είναι δύσκολο να κάνουμε προσφορές για μεγάλες ποσότητες. Όλα τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα, αλλά οι ποσότητές μας είναι έτσι υπολογισμένες, ώστε να εξυπηρετούνται μόνο οι πελάτες που έρχονται στο κατάστημά μας και οι πελάτες του eshop.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα από το κάταστημά σας;

Και βέβαια μπορείτε, εφόσον δεν το έχετε χρησιμοποιήσει καθόλου και είναι στην αρχική άριστη κατάσταση όπως το αγοράσατε και δεν έχουν αφαιρεθεί οι καρτέλες, πάντα με την απόδειξη αγοράς. Χρήματα δεν επιστρέφονται, απλά μπορείτε να διαλέξετε ότι άλλο θέλετε, στην ίδια αξία ή και μεγαλύτερη πληρώνοντας την διαφορά.